Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Als je artikel direct bij ontvangst beschadigd is of niet goed werkt, verzoeken we om dit meteen te melden aan onze klantenservice. Probeer dit bij voorkeur zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 3 dagen te melden. Er zal vervolgens een passende oplossing worden aangeboden. Wanneer je de schade tijdens de aflevering al constateert dien je de leverancier te vragen om hiervan een aantekening te maken op het ontvangstbewijs. Maak ook duidelijke foto's van de verpakking van de zending zoals deze werd afgeleverd. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Garantietermijn

Of u recht heeft op garantie bij een bepaald product bekijken wij per product. U kunt de garantietermijn van een bepaald product opvragen bij onze klantenservice. Voor zakelijke klanten kunnen afwijkende garantievoorwaarden gelden, neem contact met ons op voor de details.

Garantiebepaling halterstangen

Voor olympische halterstangen geldt een speciale garantiebepaling. Fabricagefouten, zoals defecte lagers, die bij ontvangst of tijdens de eerste drie maanden van gebruik geconstateerd worden dienen direct gemeld te worden. Buigen is in de meeste situaties uitgesloten van garantie omdat halterstangen bij normaal gebruik en de juiste toepassingen vrijwel nooit permanent kunnen buigen.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@fitplanet.nl.